2012. február 5.

Agatha Raisin könyvek

Ismét egy könyves bejegyzés, ha már ilyen sokat olvasok mostanság, ajánlom is a jókat:)
Szóval az Agatha Raisin sorozat: Eddig 3 kötet jelent meg magyarul, márciusban jön a negyedik. A főhősünk egy középkorú exPR-os, aki városból falura költözik, ahol mindenféle rejtélyeket old meg. Kicsit Miss Marple-re hajaz, azzal a különbséggel, hogy míg Marple-t sose szerettem, Agatha-t nagyon bírom.
Nem kell a sztoritól túl sokat várni, nem egy elmélkedős könyv, ez is a szórakoztató kategóriába tartozik, de én tanulás mellett csak ezeket tudom olvasni, ez kapcsolja ki az agyam.
Mindhárom kötet tetszett, az első jóval hosszabb volt, mint a második 2, de meg kellett alapozni a történetet. Az első és második rejtélye szerintem érdekesebb volt, mint a harmadiké, a harmadik kicsit "levágós" volt, túl hirtelen oldódott meg szerintem. Hogy a harmadik mellett is szóljon valami, nagyon tetszett, hogy a gyilkosság nem rögtön az első fejezetek egyikében történt, hanem a történet közepe felé. Csak pont ettől lett vége olyan hirtelen, bár én inkább azt a megoldást választottam volna, hogy hosszabbra írom a sztorit és kész:) Viszont voltak annyira jók a könyvek, hogy a negyedik részt szintén beszerzem!

Összességében, ahogy a Stephanie Plum sorozatot is, ezt is ajánlom azoknak, akik kellemes kikapcsolódást szeretnének pár órára egy kis izgalommal, romantikával és humorral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése