2012. április 24.

Második eresztés

Na a tegnapi adagból szerencsére már fogyott is, most itt a következő, remélem a blogger most nem viccel meg és sikerül 5-nél többet feltennem..
Jönnek a felsők, mind kb M-es méretűek(a feketékre L van írva, de ez nem igaz:)), nekem az összes mellben lett kicsi, de alapvetően imádtam őket, az első kettő az mókás, a többi pedig kényelmes, csak felkapom és megyek, mégis csajos.
Az első és utolsó fekete Jennyfer márkájú, Brüsszelben vásároltam, a 2. Pimkie Franciaországból, (komoly szuvenírekről beszélünk itt kérem szépen!!) A két élénk Philip Russel, a méregzöld pedig ZARA.






Még egy felső, ez képen sajnos egyáltalán nem látszik/mutat, mell alatt/deréknál van egy gumis rész, alatta bő, szerintem tökéletes kismama felső, nekem egyébként is tetszett, de hát konkrétan kismamás voltam én is, ami meg kevésbé jó már, ezért 1x volt csak rajtam...H&M szerzemény, kb 40-es méret.
Illetve egy fekete Hippsy derékmelegítő/bandázs, amit kaptam, de nekem a magasságom miatt keskeny...
Mára ennyi, folytatom amint tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése