2012. április 23.

Ruhák, első kör

Nos, elkezdtem a csomagolást, az egyik szekrény kész. Onnan kerültek elő ezek a darabok, amiket most "árverésre" bocsátok. A képeket mobillal lőttem, nem a legjobbak sajna, de igyekszem jó leírást adni:)
Az indokok a kiselejtezésre iszonyatosan banálisak, mára megkomolyodtam, nem veszek ruhákat fellángolásra, mert ez lenne a következménye:)

1. Mango felső, talán a fűzöldhöz áll a legközelebb. Széles kivágással(nem mély, nem lóg ki belőle semmi, aminek nem kéne!) 3/4-es az ujja, S-L-ig simán hordható, multifunkcionális ez a fazon:)



2. Sötétbarna(csoki) kötött pulcsi, az alján+a két ujján passzéval. Jó meleg:) Nekem sajna rövid a dereka, úgyhogy nagyon megkímélt, a vesémet mégse lógatnám ki télen:P ORSAY márkájú

3. Ismét egy jó kis ORSAY kötött pulcsi, ennek a színével lőttem mellé vásárláskor...

4. Na, ez egy nagy kedvenc felső volt, szerintem gyönyörű az a hímzett minta. Sajna ezt sem tudtam sokáig kiélvezni, tinikorom közepén szereztem be, és hát szűk lett az a kivágás:D Hogy tudjatok viszonyítani, C kosárig nem lóg ki a cici:)

5. Ez egy ZARA sötét farmer, szűk a dereka... 38-as méret


És a blogger itt unta meg a fotók feltöltögetését, többet köszöni nem óhajt feltölteni, hiába próbálom.
Szóval ez az első adag.
Ha valakinek valami megtetszik, írjon itt, vagy fb-n, vagy emailt, és megtárgyaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése