2012. június 29.

A dátum

Az elmúlt héten sokat beszélgettünk a baba témáról.
Én egyébként is szeretek erről beszélgetni, mert jó érzés, de most célzottabb volt, mint eddig.
Ő is sokat kérdezgetett, mert többször is úgy alakult, hogy velem volt pár órára munka közben, én meg azért, mert láttam a gyerekekkel, és olvadoztam. Annyira imádják őt, le sem bírják venni róla a szemüket. Imádom gyerekkel látni!
A nagy beszélgetések közepette egyszer csak szó esett arról, hogy milyen évszakban szeretnék én kisbabát. Persze nekem erről vannak elméleteim, hogy mikor szülnék szívesen, melyik évszak a legideálisabb egy csecsemőnek (persze úgyis bármikor jön az lesz a legjobb).
És akkor az elmélkedés hevében lefixáltuk az időpontot, hogy mikor kezdünk el próbálkozni:) Annyira izgatott voltam, hogy nem is tudtam aludni egész éjjel, pedig ez még igencsak a jövő zenéje. Mivel ez az egész dolog a család előtt is titkos lesz, úgy értem majd a projekt, sőt, én a 12. hétig mindenképpen szeretném titokban tartani, ezért nem fogom ide sem leírni ezt a tervezett dátumot, de annyit elárulhatok, hogy ez biztos nem idén vagy jövőre lesz.

Olyan jó így tervezgetni, főleg, hogy bármelyik pillanatban, ha ránézek, látom, hogy milyen jó apa lesz, a karjaiba képzelek egy fürtös kislányt, akinek pont olyan gyönyörű gesztenyebarna szemei vannak, mint Bálintnak.
Sokára lesz ugyan, de nagyon várom már:):)

2 megjegyzés:

  1. Beindult a gépezet :)
    Nálunk is több mint 2 évvel előtte be lett lőve a pontos dátum :)
    Jaj, de jóóó!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Sz.:)
    Csak azt remélem, hogy semmi nem jön közbe ami miatt tolni kell, mert hiába nem szabad hagyni, hogy befolyásoljanak a körülmények, azért vannak olyan alapok, amiknek meg kell lenniük.

    VálaszTörlés