2012. augusztus 22.

4.nap

Kicsit lemaradtam ezzel a bejegyzéssel, de tegnap semmi időm sem kedvem nem volt ezzel foglalkozni az igazat megvallva.

Szóval a kedvenc színű tárgyam egy nyaklánc jelenleg:



Annyira nem jók a fényviszonyok sajnos...mostanában nagyon szeretem az olyan ékszereket, amiken semmi fém nincs. Láthatjátok, még a kapcsa is egy pici golyó amit át kell bújtatni. Ebben a melegben nem szeretnék egyáltalán fémmel érintkezni, meg a szagától amúgy is kivagyok...
Sajnos csak egyetlen bolt van Pesten ahol árulják ezt a márkát, és mivel Magyarországon mindenből csak 8 darab van nem is olcsó. Ezért is örültem, mikor a múlt héten bementem a boltba és láttam a 70%-osan leárazott kedvencemet. Rögtön jött is velem haza. Azóta ez a kedvencem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése