2013. január 7.

2012 margójára

Fejben már egy ideje gyűjtögetem azokat a pillanatokat, amikre szívesen emlékszem ebből az évből. Ez a 2012es év nekem abszolút a változásról szólt.

Január: befejeztem és leadtam a szakdolgozatomat, amit a külső és belső bíráló is 5-ösre értékelt.

Február: Őrült lakáskeresésről szólt, 21-én letettük a foglalót egy lakásra, 23-án államvizsgáztam( 3 db össel kiváló lett az eredmény), 24-én ügyvéd előtt is megtörtént az adásvétel.

Március-Árpilis: A lakás körüli teendőkkel voltunk elfoglalva, illetve a felújítást csináltuk. Április végén be is költöztünk.

Május-Június: Egy kalap alá veszem, mert eléggé eseménytelen volt.

Július: Elkezdtem dolgozni gyakornokként a Sanoma-ban.

Augusztus: Teljes állást kaptam

Szeptember: Bálint tesójáék összeházasodtak

Október-November: Dilemma a munka körül, rosszul éreztem magam nagyon, utáltam a kollégákat, a feladatokat, mindent.

December: Meghoztam a döntést, váltok! Felmondtam. Bálint anyukája és a párja titokban összeházasodtak. Megvolt az eljegyzésünk:)

Azért, ha összességében nézzük, leginkább jólt telt az év, nagyon hamar elrepült, folyamatosan volt dolog bőven, nem unatkoztam.
Az, hogy a 2013 mit fog hozni, kíváncsian várom, jelenleg az foglal le, hogy új munkahelyet találjak. Így az elején még nem csüggedek, aztán meglátjuk meddig tart ez az állapot. Remélem hamarosan találok. Komoly tervek nem igazán vannak erre az évre azon kívül, hogy kb összerakjuk az esküvőnket, de mivel van rá még 1,5 évünk nem kell semmit elkapkodni szerencsére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése