2011. február 12.

Személyiségalapú élettervezés

Már 3. féléve, hogy szeretném felvenni ezt a tárgyat a suliban, és most végre sikerült!!
Kedden volt az első óránk, és pontosan olyan volt, amilyenre számítottam. Igen, én mindig számítok valamire, képtelen vagyok "majd meglátjuk mi lesz" módon hozzáállni a dolgokhoz. Erősen kolerikus vagyok, a szangvinikusok vidámságával megfűszerezve. (nem, ezt nem ott tanultam. ez a 4 alap pszichológiai személyiségtípusokból 2)
Mégis azért éreztem fontosnak, hogy ezt közöljem, mert aki tudja milyen egy kolerikus, az azzal is tisztában van, hogy nem talál jobb embert egy kolerikusnál, ha a jövőről, célokról, tervekről van szó. Szükségem van egy "menetrendre" akár egy napomról, akár az életemről van szó. Égek a vágytól, hogy tudjam, mi lesz velem holnap, jövőre vagy 15 év múlva. És képes vagyok napjában 15x eltervezni azt a jövőbeli napot, ami tényleg oly sok mindentől függ, hogy "elméletileg" nem is lehetne még tervezni. Nem is lehetne? Hát nekem pedig megy:)

Mikor a tárgylistában megláttam ezt a címet, hogy személyiségalapú élettervezés, totálisan belebizseregtem.amiben benne van a tervezés szó, az egy kolerikusnak maga a mennyország:) Ráadásul személyiség alapon, vagyis a saját nyelvemen:)

Az első óra legfontosabb gondolatait feljegyezném ide is. Természetesen a jegyzetemben már a saját nyelvezetemre kreáltam az óra anyagát, ezért ne lepődj meg, ha néha furcsa mondatokkal találkozol.

"Ami a fejedben meg tud születni, azt meg is tudod valósítani."
"Nem szabad hagyni, hogy mások szabják meg milyen életet éljek. Az én életem, én rakom le az állomásokat"
" Nem áldozom be az életemet a körülményeknek!"
" A cél elérése annyi időt vesz igénybe, mint amennyit szánunk rá"
" Ne áldozz fel időt, mert amit így elmulasztasz, az sosem jön vissza"

A tanár bácsiról: SZANGVINIKUS!! csupa nagybetűvel:) aki kíváncsi rá, aki szeretne vele találkozni, az látogasson el a honlapjára: http://gulyasgabor.hu/ vagy http://lenyegiskola.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése