2012. február 1.

Könyvajánló

Miután a szakdolgozatomat befejeztem, de az államvizsgára való felkészülés még nem kezdem el, elkezdtem olvasni. Durva tempóban. Először egy 2+1-es Ulpiusos akció keretében szereztem be az alábbi könyveket:
  • Katie Fforde: Tökéletes ajánlat
  • Kathy Reichs: Csont és vér
  • KAP: Médialom
A Médialomra a tavalyi Multigáz után direkt utaztam, de szerintem borzasztó áruk van manapság a könyveknek. Így akcióban sokkal barátibb volt (3 könyv 7000 ft). Másik kettőnek az Agatha Raisin sorozat 2. és 3. kötetét terveztem eredetileg, de olyan kis rövid könyvek (230 és 240 olda), hogy szintén a nem éri meg bugyorba tettem őket. Ekkor válogatni kezdtem. Valami krimit szerettem volna, de nem túl brutálisat. Megesett a szemem A szingli fejvadász, vagyis Stephanie Plum sorozaton. Egyelőre három jelent meg magyarul. De akkor már kellett volna mindhárom, és a Médialomról nem szerettem volna lemondani. Ezért lett belőle Csont és vér. A Dr. Csont sorozatot ugyan nem nézem, de több krimit igen. Még nem olvastam a könyvet, úgyhogy vélemény róla egy későbbi posztban.
Harmadiknak pedig egy könnyedebb, romantikus regény került a kosaramba. Szerintem bájos volt. A fürdőkádban két este alatt elolvastam. A történet izgalmas volt, bár elég nehézkesen indult. A főhős nagyon szerethető, és annak ellenére, hogy egy szokványos romantikus történet, mégis tele volt váratlan - néha idegesítő- fordulatokkal. Én kevesebbet vártam tőle, úgyhogy abszolút kellemes szájízzel értem a végére. Sajnos az írónő többi regényéről nagyon sok negatív kritikát olvastam, úgyhogy egyelőre a többi Katie Fforde regény nem jön velem haza.

És akkor a Médialom. Ahogy már említettem, én nagyon megszerettem tavaly a Multigázt. Nagyon szórakoztatott, sok igazságot véltem benne felfedezni. Ezért kíváncsi voltam, mit lehet kihozni a második kötetből. Főleg, hogy az a média világát vette górcső alá, amiben ugye a szerző tevékenykedik (KAP-ot a Showder Klubból ismerhetitek). Szintén 1-2 napos könyv volt, engem ez is szórakoztatott, sokat nevettem rajta, és ismét sikerült a kitűzött cél, miszerint görbe tükröt art a média világa elé. Erről is rosszakat olvastam neten, hogy nem volt humoros kicsit sem, hát nem tudom, engem teljesen meggyőzött. Jövőre jön a harmadik rész, kíváncsi vagyok, mi lesz a célpont:) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése