2012. február 1.

A szingli fejvadász sorozat

Ismét egy könyves bejegyzés:)
Az előzőben írtam, hogy A szingli fejvadász sorozattal is szemeztem, de nem fért bele a 2+1-es keretbe. Nem sokkal később a Molyon egy olyan akcióba futottam bele, ahol a sorozat mindhárom magyarul megjelent kötetét 80%-kal leárazták. Csupán azért, mert ez a régi, 2004-es kiadás, azóta új borítóval, új címmel megjelentették. Így esett, hogy a sorozat összes könyve a virtuális kosaramba került, darabja 500 forintért.
Másnap mehettem is átvenni a Mammut I.-be. Onnantól pedig nem volt megállás. 3 könyv, 3 napig tartott, nem lehetett letenni. Ódákat tudnék zengeni róla:)
Krimi, de romantikus, romantikus, de krimi, vagyis: a cselekménye izgalmas és mozgalmas, de nem a véres és félelmetes részeken van a hangsúly, a történet szerelmi szála egyáltalán nem sablonos, a főhősnő, pedig iszonyú vicces mindenestül. Az abszolút kedvencem akkor is a főhősnő - Stephanie- szexmániás nagymamája, Mazur nagyi, aki fejvadász babérokra tör, és kapásból seggbe lő egy grillcsirkét. Iszonyú jóó! Mindenkinek ajánlom, kizárólag otthoni olvasásra, mert a közlekedési járműveken furán fog nézni a szembeülő, hogy állandóan mosolyogsz, esetleg hangosan kacarászol:)
Jövő héten jelenik meg a 4.rész, tuti, hogy beszerzem.

Filmet is készítettek belőle, a héten megy a premierje. A spoiler alapján borzasztónak találom, de azért meg fogom nézni, vélemény természetesen jön!

2 megjegyzés:

  1. Ááááá akkor te vagy mókusharcos:)) Láttam még régebben a statisztikán, hogy linkelve vagyunk itt, de mivel zárt volt, nem tudtam megnézni ki írja:) Na most lehullott a lepel:)))
    Én meg akkor elküldtem neked a meghívót arra a címre, amit kommentnél megadtál!:)

    VálaszTörlés