2012. február 8.

Terra Naturi teszt

Nagyon szeretem ezt a márkát, árban, összetételben, minőségben is. Pont elfogyott a sminklemosóm és nem volt kérdés, hogy milyen márkát veszek.
Erre a mandulás aloe verás krémes lemosóra esett a választásom. Már a csomagolása is nagyon tetszett, rendhagyó szögletes formája irtó édes:)
Este nagy lelkesen elő is vettem, és hideg zuhanyként ért, hogy pont a formája miatt, alig lehet kisajtolni belőle egy kis adagot.(mi lesz ha már kevés van benne?!?!)
No, de csak megbirkóztam a feladattal, és akkor a következő rossz dolog, az állaga. Nagyon sűrű, ami egy lemosóhoz szerintem egyáltalán nem praktikus. A használata is elég körülményes. Ha vattapamacsra teszem, akkor újra és újra nyomni kell belőle egy kis adagot, mert egy nagy adaggal mégsem támadnám meg a szemem például...
Kipróbáltam úgy is, hogy benedvesítettem az arcom és a kezem, és úgy vittem fel, vatta nélkül, majd lemostam. Ez sem tetszett, de a végeredménnyel sem voltam megelégedve. Nem használok vízálló sminket, zuhanyzás közben a nagy részét le is mosom még a spirálnak is, tehát a maradék fekete maszatot kellene eltávolítani, de sajnos nem bizonyult elégnek.
Olyan kár...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése