2012. február 14.

Államvizsga

Jövő csütörtökön lesz az államvizsgám.
Furcsa, mert már izgulnom kellene, hisz 9 nap és vizsga, de még semmi jele. Talán mert időben elkezdtem tanulni? Nem tudom, de már ez kelt benne rossz érzéseket:D Mármint, hogy miért is nem izgulok.
Csütörtökön reggel 9-re kell mennem, elvileg egyszerre kb 5 embert hívnak be, a vizsga menete pedig a következő: 10 percben kell vizuálisan is megjelenítve (power point-tal) prezentálni a januárban leadott szakdolgozatunkat, majd a bizottság kérdéseket tehet fel róla. (remélem nem fognak:P) Aztán tételhúzás következik, leülhetünk kidolgozni, addig pedig a következő ember kezd prezentálni. Egyrészről nem szeretem az ilyen megoldásokat, mert zavar, hogy közben beszélnek mellettem, amíg én összeszenvedem a tételemhez a létező összes birtokomban lévő információt, másrészről pedig közel szoktam ülni a bizottsághoz és a vizsgázóhoz, mert a felelet végén a kérdések ismétlődnek,  a vizsgáztatóknak van kedvenc kérdésük, olyankor mindig kagylózok és leírom gyorsan, hátha fel tudom használni, vagy én is azt kapnám esetleg. Meg ha a tételek közt átfedés van, jó hallani mint mond a másik és mi a vizsgáztatók reakciója. Hát így nyomom én:) Azért csalásnak egyáltalán nem nevezném. Puskázni viszont mindig is képtelen voltam, úgyhogy inkább tanulok amennyit csak tudok. Júniusban volt egy záróvizsga szerűség, ami az egész kereskedelem és marketing témát felölelte, az több anyag volt, végül 5-össel zártam.
Ez pedig a hivatalos államvizsga(én sem értem, hogy miért nem a júniusi), ez elektronikus kereskedelem témájú, online marketing, információs rendszerek, kis gazdasági informatikai alapok(elég távol áll tőlem)stb.
Majd meglátjuk hogyan sikerül, minden drukkot szívesen fogadok:):)

2 megjegyzés:

  1. Szia, először is mennek a drukkok, és hogy szerencsét hozzon, kaptál tőlem egy Napocska díjat is :) Fogadd szeretettel!!!

    VálaszTörlés