2012. március 12.

Jótékony

Előreláthatólag április végén már be fogunk tudni költözni az új lakásba. A szüleimnél és Bálintnál lévő cuccaimat, és az övét is alaposan szelektálom majd, hogy semmi olyat ne szállítsunk és tároljunk, ami számunkra már feleslegessé vált. Itt nem szemétről van szó, főleg ruhákra gondolok, rengeteg az olyan felsőm például, amit nem szeretek, mert nekem rövid a dereka, vagy a nadrágnak rövid a szára. (Majdnem 180 cm vagyok, úgyhogy ez sajna gyakran probléma...) Ezeket szinte sose hordtam, csak ide oda rakosgattam, mert nem volt szívem megválni tőlük, hiszen vadi újak.
Viszont ez nem jelenti azt, hogy másnak ne tenne jó szolgálatot. Eddig megvolt a biztos helyem, ahová adományoztam ezeket a kiselejtezett, illetve kinőtt ruhákat, de most arra gondoltam, ha érdekel Titeket, akkor lefotózom ezeket a darabokat, és ha valami megtetszik, vigyétek és használjátok egészséggel. Amire senki nem jelentkezik, az megy a megszokott helyre.
Szeretne valaki ilyet? Vagy ha van ismerősötök akit érdekelne, irányítsátok nyugodtan ide.Csak hagyjatok egy kommentet, vagy írjatok mélt, mert érdeklődés hiányában nem fotózok le minden egyes darabot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése