2012. március 16.

Csoportterápia

Tegnap(Márc. 15.) színházba mentünk este. Egy mjúúúúzikelre! IMÁDOM! Ez már csak jó lehet, gondoltam magamban.
A Madáchban néztük a Csoportterápia című darabot. A színészgárda is nagyon kecsegtetőnek tűnt első olvasásra, Balla Esztert, Nagy Sanyit és Szente Vajkot is nagyon szimpatikusnak és jónak találtam az eddigi szerepléseik alapján. Megjegyzem itt is ők voltak az abszolút favoritjaim.
Elkezdődött a darab, kb a 2. perctől kezdve visítva röhögött az egész nézőtér, és nem ám csak úgy, hogy néha, meg az elején, hanem VÉGIG. Még a két felvonás közti szünet sem tudta az embert kizökkenteni a poénáradatból.
Nem írom le a cselekményt, nem akarok spoilerezni, hátha valamelyikőtök kedvet kap és megnézi.
Én személy szerint sírva röhögtem végig, még jó, hogy nem volt előtte időm igazán sminkelni, tuti, hogy a bokámig leázott volna a fekete sminkem:)
És akkor a bővebb vélemény: Műfaját tekintve ugyan mucisal, de nem a klasszikusok közül, szerintem éppen a határon van, nem a szöveg mennyisége miatt, hanem a dalok miatt. Ugyan olyan kis mókás, poénokkal teletűzdelt számokat énekelnek viccesen, mint amilyen az egész darab hangulata. Tehát nem tudnám elképzelni, hogy megveszem a CD-t és azt fogom éjjel nappal hallgatni, mint mondjuk a Macskáknál, Operaház fantomjánál stb.
A poénok egy részét már ismerhetjük a nagyvilágból, de új szavakkal is gazdagíthatjuk a szlengszótárunkat(kedvencem: lufi-luffancs). Az egész iszonyú profin volt szerintem megcsinálva, hiába volt ennyire kis könnyed limonádé jellegű darab, egyszer se fogtam a fejem, hogy mennyire gáz lenne, szóval hatalmas plusz pont ezért is!
Egy negatívum volt még, de ez csak az én személyes hozzáállásom kérdése. Az egyik színésznő olyan mértékben el volt hízva, ami már a jó ízlés határait bőven túllépi - legalábbis nálam -Én a nagyon kövér emberekre konkrétan dühös vagyok, hogy hogyan volt képes ezt tenni magával. Oké, tudom, genetika és betegségek, de most nem arról beszélek, akin van 10-20 kiló plusz, hanem aki mondjuk nem tudja felemelni a lábát, hogy keresztbe tegye,eltűnnek a vonásai, tónusai és csak egy hústömeg.

Szóval aki egy könnyed kikapcsolódásra, boldogsághormonokra, rekeszizomlázra vágyik, az feltétlenül nézze meg ezt a darabot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése