2012. március 11.

Rossz élmény

Tegnap reggel kb 7 óra alvás után - ami nekem még nagyon kevésnek számít egyelőre, kb 10-hez vagyok szokva, tudom, lesz ez még így se:) - kómásan, de mégis vidáman tápászkodtam ki az ágyból, mert indultunk reggel folytatni a munkálatokat a lakásban.
Ahogy megérkeztünk, ez volt az ajtómra celluxozva:

Egy kedves felirat ezen a Shrek-es füzetborítón.

Először csak értetlenül álltam az egész előtt, el sem akartam hinni. Még oda sem költöztünk és már egy ilyen affér. Főleg az esett nagyon rosszul, hogy fogalmam sincsen mivel válthattuk ki ezt a reakciót. Valószínűleg a hangoskodással, mikor a csempét vertük, de tök hamar végeztünk és este 6 után valamint hétvégén még csak egy lukat se fúrtunk...
Bár az a gyanúm, hogy egy ilyen embernek nem is kell különösebb indok. A füzetborító miatt arra is gondoltam, hogy valami gyerekcsíny az egész, de az ominózus "F" betűs szót kevesen tudják helyesen leírni (sz-sz és nem ssz). Akkor egy szülő a saját kisgyerekétől vette ezt el csak azért, hogy másokat bántson?!
Igazából mást nem is tudtam csinálni, csak jól kisírtam magam, mert már említettem egyszer, hogy mennyire felháborít az emberi szemétség, agresszió, és mennyire utálom.
Meg azért is volt rossz, mert mindig is csomó ellenérzésem volt a 10 emeletes házak iránt, pont azért, mert nagyon sokan lakják, fene tudja, hogy ki költözik éppen oda. De hát a kisebb társasházak baromi drágák, és így is iszonyúan hálás vagyok, hogy kaptam egy lakást. Csak ez az egész pont akkor történt, mikor végre teljesen leküzdöttem ezeket a rossz érzéseket, mikor már megszerettem az egész helyet.
Persze ettől nem vagyok hajlandó sokáig szarul érezni magam, kibőgtem magamból a feszültséget, és ennyi.
Csak kicsit aggódom, nehogy máskor mondjuk papír helyett csupán az új 180 ezer forintos ajtómra írják ugyan ezt..........(na, azt már nem hagynám annyiban...)
Szerdán megyek a közös képviselő nénihez fizetni az e havi költséget, és aláíratni vele az elektromos hálózatom kibővítését. Jelenleg 22 amper van, de jó, ha tudjátok, 32 mindenkinek alanyi jogon jár. Ezt lefordítva, ha pl nem tudjátok egyszerre működtetni a mosógépet és a porszívót, mert levágja a biztosítékot, akkor valószínűleg túl kicsi a hálózat. Nézzétek meg, hány amper van jelenleg bekötve, ha kevesebb, mint 32, bármelyik ELMŰ-ben kérvényezzétek a bővítést!
Szóval vissza az amperektől a közös képviselőhöz:) A néni is ott lakik a tömbben, azért csak megmutatom neki ezt a papírt, hátha van ötlete hogy ki volt, és attól majd óvakodok...
Ti mit tennétek ilyen szituban? Egyáltalán tennétek valamit?




1 megjegyzés: