2012. március 4.

Első futás

Szombat reggel megejtettem a 2012-es év első futását. Utoljára decemberben futottam, azóta annyira csapadékos volt az idő, hogy a szabadban nem esett már jól futni. Nulla fok és száraz idő a határ nálam. De a havon, jégen csúszkálásnak nem látom már értelmét. Mikor kezdett tavaszodni, nagyon vágytam újra futni...és annyira jó volt!!!
A partnerem most is Orsi volt. Egy laza kört mentünk a Margit-szigeten. 5,35 km, 40 perc alatt értünk a végére. Azért is futottunk ilyen lassan most, mert a tavalyi szezont elég rosszul indítottam, és rögtön az első futás alkalmával sikerült túlerőltetni magam, aminek egy csonthártya gyulladás lett az eredménye. Ezt kb 6 hétig kell pihentetni, de ki engedheti meg magának ezt a bikiniszezon előtt?! Meg egyébként is:) Úgyhogy folyamatosan visszatérő gyulladással küzdöttem augusztusig. Szar volt...és nem is tudtam annyira élvezni.
Most viszont okosan csináltam, gyulladásnak semmi nyoma, már várom a következő alkalmat. Egyébként futópartnert folyamatosan keresek, ha valaki érez magában egy kis indíttatást, vagy szükséget. Remek partner vagyok, ugyanis nem hagyom, hogy aki velem fut megálljon, megyünk ameddig bírjuk!!!:)
Egy következő bejegyzésben majd megmutatom, hogy milyen cuccokban futok én évszaknak megfelelően, illetve mi elengedhetetlen ahhoz, hogy a futás tényleg az egészségmegőrzés szolgálatában álljon, ne pedig ellene, vagyis hogyan szenvedhetsz el sérüléseket, ha nincs megfelelő felszerelésed.

2 megjegyzés:

  1. Na nekem a csúcsom az 30 perc körül volt, de ha úgy futok, hogy élvezzem is közben, és ne lógjon földig a nyelvem a végére, akkor inkább 35 perc körüli kört nyomok:) Persze kezdésnek simán kiegyezek egy 40 (esetleg 45 perccel) de majd előtte futok teremben a padon egyet, és felmérem az erőnlétemet:) Ma csak 6,3-mal cammogtam bemelegítés gyanánt, és így el tudtam volna futkározni még egy keveset:)))
    Na akkor áprilisban kőrözünk egyet oké??:) Anyukám meg addig elsétálgat a fiúkkal:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap is voltam, de egyedül, így 28 perc lett. Úgy gyorsabban futok, mert nem jár egyfolytában a szám:D És magamnak csak egy megállást engedélyezek féltávnál, akkor is csak pár szusszanásnyit:)
      Készülök az áprilisra!:) Majd futunk, ahogy jól esik, mindegy milyen tempóban, nem az számít!

      Törlés