2012. április 16.

Feszültségek

Egy ideje nem írtam már a lakásról...nem véletlenül. A munkálatok kicsit lassultak, a pénz egyre csak fogy(mondhatjuk azt is, elfogyott) és a feszültségek egyre csak nőnek. Amikor az elején írtam a családon belüli vitákról, az még csak mindennek az előszele volt. Most kapom az ívet mindenhonnan és kezd rohadtul kiborítani.
Mert hogy nekem soha semmi sem jó, én mindig mindent jobban tudok blablabla...ja, és ugye ez párosul azzal, hogy én nem is értékelem amit értem tesznek. Dehogynem, és nagyon köszönöm, de továbbra sem értem miért nem maradhat enyém a döntés joga.
Néhány szösszenet:
- Mosdószekrény
A fürdőnk nagyon kicsi, tipikus panelfürdőszoba, alig 3 négyzetméter. Benne egy kád, ami adott, egy mosógép, és ugye hely a mosdónak.Helytakarékosság szempontjából célszerű mosdószekrényes mosdókagylót venni, vagyis hogy alatta legyen egy szekrényke.
A barkácsáruházakban és lakberendezősökben is dögivel vannak ilyenek, egy bajuk van, mind ajtós, és én fiókos párti vagyok, mert: nem kell hajolgatni, állandóan ki be pakolni mindent ha a hátsó dolgokat szeretném használni. Ezt onnan tudom, hogy szüleimnek ilyen van, tehát jó ideje ezt használom. Anya mondjuk megoldja úgy, hogy ezt az alsó szekrényt csurig pakolja tisztítószerekkel meg csupa olyan dologgal amit nem napi rendszerességgel használ. Ezen kívül neki van egy falra rögzített szekrénye is sminkcuccokra, napi dolgokra.
Mivel én nem használok ennyi tisztítószert (van egy domestosom ha nagyon szükség van rá, amúgy frosch általános tisztító és ecet. összesen 3 flakon ebből az egyik a konyhában.) és nem szeretnék úgy sminkelni h hajolgatok, a fiókos megoldás nekem nagyon szuper, mert csak kihúzom és válogatok.
Már ezt nehezen fogadják el(nem tudom miért...), de a fő probléma az, hogy szinte sehol nem gyártanak fiókosat, vagy ahol igen, az már felsőbb, mondhatni lixus kategóriás. 75 cm-es szekrényKE mosdó nélkül 100.000 ft. Igen, jól látjátok...Na, ha lenne ennyi pénzem, akkor se venném meg.
Ikeában találtam 55-ért, amiben benne van a mosdókagyló és egy nagy tükör is. Erre azt mondom, legyen.
Viszont csak 60 vagy 80cm szélesben létezik, nekem pedig 75-ös kéne, hogy kitöltse a helyet. Én mondjuk egy percig sem haboznék a 60-as megvételében, legalább mellé tudom állítani a felmosórudat is.
Reakciók: - Hát azt úgy nem lehet, mert túl kicsi, - Felmosót a fürdőbe, ki hallott már ilyet?! - Betennéd ebbe a szép új fürdőbe a felmosót?!?! stb stb
Mivel nincs erkélyem, lakótéren kívüli előszobám, garázsom stb, igen, a fürdőben tárolom a felmosó nyelét(a rá való mopot meg kimosva máshol...) annyira nem nagy katasztrófa szerintem...
Amennyiben megveszem ezt, sértődés lesz. Mondjuk teljesen mindegy, már így is ez van.

- Képek:
A konyhában van egy szellőző rész, ahol egy vastag cső megy keresztül függőlegesen. Ezt gipszkartonnal körberakjuk, bele fog teljesen olvadni a bútorba, nem lesz zavaró, csak lesz egy tök nagy függőleges üres felület. Mivel a konyhabútor majdnem fekete és fehér lesz, arra gondoltam, egy két képet színes keretekben felteszek erre a nagy falfelületre, hogy vidámabb legyen. Tavaly úgyis csináltattunk magunkról fotósorozatot, több, mint 200 képünk van:)
Megint kiakadás, hogy te jó isten, konyhában fénykép. Nem a pultra állítom ki, de ha azt tenném is az én dolgom lenne.

Szóval kb minden nap elhangzik az, hogy úgy nem lehet, mekkora hülyeség, de hülye vagy stb...
Hiába kérem, hogy ne, akkor is. Nekem nagyon szarul esik ezt hallgatni, én soha nem fikáztam még semelyik rokonom lakását, pedig bőven több dolog nem tetszik, de nem érdekel, mert ha nekik igen akkor ennyi.
Most sem nekik kell tetszenie, hanem nekem, és ha valami nem praktikus akkor majd tanulok belőle, és pl leszedem a képeket. Semmi visszafordíthatatlant nem teszek, nem verek ki random falakat vagy ilyesmi.
Csak nagyon elkeserít ez az egész szitkozódás. Ilyen helyzetben pedig nem tudom az örömömet és hálámat megfelelően kifejezni amiért ezt kaptam és a sok segítségért. Pedig szeretném, mert belül tényleg iszonyúan és napról napra boldogabb vagyok ezzel a kis fészekkel ami egyébként nagyon szépen alakul.
Kérlek hagyjatok örülni, ne szabjatok határokat ennek és nekem sem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése