2012. április 15.

Glamour napok

Normál esetben nem szenteltem volna bejegyzést ennek az "eseménynek", praktikusan azért, mert nem vagyok egy shopping mániás, és egyébként se hoznak lázba ezek a dolgok.
Azért vettem meg mégis az újságot a kuponokkal, mert egy teljes háztartásnyi dolgot terveztem beszerezni, ugyanis 2 hét múlva átcuccolunk az új pecóba:)
Fő úti célom a Müller volt, illetve egy cipőre és pár vékonyabb harisnyára is szükségem volt.
Péntek délelőtt terveztem gyorsan lezavarni ezt az egészet a tömeg elkerülése végett, hát jelentem, nem sikerült.
10-kor már ellepték a csajok a Müller parfüméria részét, a pénztárnák kígyóztak a sorok, és ami a legbosszantóbb, bődületes készlethiány volt. Folyton üres sorokkal találkoztam, se szappan, se fésű, se a krémem, se a müzlim stb...
Gondolom ezt direkt így tervezték, hogy az ember nehogymá' mindent megvegyen olcsóbban...
Pár dolgot bedobáltam, és a kasszához vágtattam. Jó 20 perces sorban állás után a pénztáros hölgyemény elcseszte a blokkolást, ezért mindent újra ki kellett pakolni és lehúzni... majdnem ott hagytam mindent a fenébe.
Átnyargaltam a westendbe, mert kinéztem egy cipőt hetekkel ez előtt, de azért 20% mégiscsak 4 ezer forintot jelentett, ezért kivártam szépen a kupon idejét.
Próbálgattam nézelődtem és mikor fizettem volna a kislány közölte, háát bocsi, de erre PONT nem érvényes a kupon. Ezek után megvettem persze teljes áron, de olyan ideges voltam...Ja, és egy ismerősöm is így járt, érdekes módon az ő cipőjére se vonatkozott a kupon.
A Tezenisbe indultam harisnyákért, normális minőségű, de mégse Calzedonia árban. JÉÉÉ, hát nem elpakolták a harisnyákat?? Már csak az alap termékek voltak kint.
Tök idiótának éreztem magam a nap végére......
Végül arra jutottam, ezt azért csak megírom a Glamourosoknak is, nem várok semmit, csak, hogy tudják.
Többet biztosan nem veszem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése