2012. április 15.

Szülinap, húsvét, betegség

Ez a három szó nem időrendben van, egyszerre történtek/történnek...Főleg ezért nem is írtam az utóbbi időben. Történt ugyan is, hogy március utolsó hétvégéjén elutaztam meglátogatni legifjabb másod unokatesómat, a decemberi születésű Abigélt.Pont az a hétvége volt, mikor lehűlt az idő és iszonyú szél volt. Szerintem akkor fázhattam meg. Pár napos orrfújás - tüsszögés után kezdetét vette a mai napig tartó köhögés. Az a fajta ami öklendezésbe torkollik. Kezeltem magam először forró tea, méz, óriás dózis C-vitaminnal, aztán egy üveg Stodál elfogyasztása után(nyilván nem egyszerre) áttértem a Neo citránra, hátha...de nem...
És el is érkeztünk húsvét hétfőhöz, ami történetesen egybeesett a szülinapommal. Aznap reggel úgy ébredtem, egyáltalán nincsen hangom. Egész nap meg se szólaltam, jó kis ünneplés volt. Az ügyeletes gyógyszertárból Életem Párja nagy dózisú Calciummal tért haza, amiből 4000mg elfogyasztása után másnapra visszajövögetett a hangom, de egy 10 órás műszak 3 gyerekkel, és az esti mese 3. fejezetére már szintén semmi nem maradt...
Azóta is rendületlenül köhögök, más tünetem nincs, se láz, se semmi. Reggelente egy kis torokfájás, mikor kiszárad...Nagyon bosszantó:(
A szülinapozás egyébként elég szűkösre sikeredett, a lakással szerintem jó pár évre előre kimerítettem az ajándékkeretemet:)
Bálinttól viszont kaptam egy könyvet, színházjegyet és egy futós táskát, mindegyik tök praktikus, és abszolút nekem való, köszönöm itt is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése