2013. február 3.

Anyagiak


Szóval fura dolog nálam ez a blogolás. Nap közben számtalan olyan gondolat fogalmazódik meg bennem, amit mindenképp szeretnék ide leírni. Aztán mire hazaesek már vagy tökre nem aktuális, vagy már annyit rágódtam rajta, hogy eljutottam oda, nem akarok vele foglalkozni, ezért le sem írom. Vagy szimplán elfelejtem. Pedig de szeretnék gyakrabban írni. Valahol szükségem is lenne rá. Vagy még az is lehet, hogy szeretnék valamiről írni, aztán a második sornál elkalandozom és végül törlöm az egészet...Na mindegy.

Mostanában az a helyzet, hogy álláskeresésben vagyok, közben csinálom a jogsimat, és sokat bébiszittelek szerencsére. Persze nem annyit, ami elég lenne ahhoz, hogy a kósza 30 ezres fűtésszámlákat gond nélkül ki tudjam csengetni. Apropó fűtés....nem vagyok öreg és nyugdíjas ellenes, nekem mind a két nagyim egy tündér, abszolút nem "öregesek", szóval semmi sztereotípia, mégis iszonyúan bosszantanak a házban lakó nyuggerek...(és íme az elkalandozás:D). Decemberben pontosan annyit fűtöttünk, mint tavaly februárban. Decemberben nem volt hideg. Nappal nem voltak mínuszok, ellenben februárban emlékszem, mikor a fekete termo bélelt -20 fokig meleget nyújtó téli futónacimban jártam. Februárban kemény hideg volt. Indokolt volt a fűtés, de most?! És ez mind azért, mert "ők" fáznak. Tessék kérem felöltözni...Oké, én könnyen beszélek, nekem a radiátorok és az ablakok is újak, ezért póló bugyi kombinációban izzadok esténként és fizetem (bár fizetném...) a 30 ezer forintos számlákat. Erre tökéletes megoldás lenne a panelprogram, melynek keretében új ablakokat, új radiátorokat, egyedi mérőket kapnának a lakások, a lépcsőházak, és a házat is szigetelnék. Ez kérem azért nem tud megvalósulni a mi házunkban, mert ebből csak annyit látnak, hogy mennyit kell fizetni. Miért, mennyit?!?! Meg, hogy átverés. Érdekes, a mellettünk lévő utcákban ez működik....Így is sokat fizetnek csak cserébe fáznak.Én meg jogosan érzem azt, hogy feleslegesen fizetek. Na ennyit erről....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése