2012. március 26.

A nagy testápoló teszt

Nem túlzás, ha azt mondom, gyakorlatilag évek óta keresem a tökéletes testápolót. Rengeteget kipróbáltam már, majd egyik sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, így leálltam a kísérletezéssel és egész egyszerűen nem használtam semmit. Egészen addig amíg kb 1 éve nem kezdett el nagyon durván száradni a bőröm. Főleg hideg időben. A dologhoz egyébként még az is hozzá tartozik, hogy nem szeretek testápolót használni, egyáltalán. Nem azért mert nyűg, vagy mert elfelejtem, vagy mert ne lenne jó érzés a különböző illatosabbnál illatosabb tégelybe beleszaglászni és utána órákig érezni, hanem egyszerűen nem. Nem tudok rá jó indokot, de így van, ez biztos:)

Ugye az ember lánya hol keresne magának krémet,mint a drogériákban. Legalábbis első körben. Bőven túl voltam már a Niveás, Dove-os, Garnier-s körön, egyik sem vált be, sokkal szárazabb lett a bőröm, ráadásul nem is olcsóak...Akkor jött az AVON. Nem, sajna ezek sem váltak be. Kicsit elkezdtem körüljárni a témát, hogy ugyan miért van ez így. Rövidesen meg is találtam a választ, ezek a termékek tele vannak pakurával vagyis kőolajszármazékokkal. Ezzel teszik krémessé a testápolót(és egyébként a többi testrészre valókat is)
A hatása persze rossz.
Aztán gőzerővel keresni kezdtem az ezektől mentes dolgokat. Boltban nem kapható aloés termékeket is kipróbáltam, be kell vallanom, tényleg marha jók, le a kalappal, de az áruk nem pont az én pénztárcámhoz vannak méretezve.
Egyéb natúr termékeket kezdtem vadászni, kipróbáltam a babáknak való testápolókat, csak azokat amiben nincsenek kőolajszármazékok.
A dm sajátmárkását már említettem egyszer, a babylove-ot, tényleg tök jó, iszonyú sűrű krém, jó illattal, shea vajjal és mandulaolajjal. De nálam valamiért elég durva mennyiségben fogyott. Majdnem két hónap alatt 3 teljes flakonnal használtam el úgy, hogy nem krémeztem minden nap és nem is egész testen. Így lehet, hogy olcsó alapból, de ilyen használat mellett már kevésbé éri meg sajnos. Ráadásul ezt is naponta kellett kennem.  Szerintem az a jó testápoló, ami olyan mértékben hidratálja a bőrt, hogy nem fog minden estére újból kiszáradni. A saját shea vajas-olajas kutyulmányom nagyon jól vizsgázott, viszont a kemény tél kivételével minden évszakra túl zsíros nekem.
Tudom, sok követelményt támasztok, de ezek akkor is fontosak nekem. Számomra a tökéletes testápoló ezeket tudja:
  •  Természetes
  •  Jó az illata, vagy legalább semleges (nem büdös:))
  •  Jó az ár/érték aránya
  •  A bőröm egyre jobb lesz tőle, tehát egyre ritkábban kell használnom. Heti 2-vel kiegyeznék...
  •  Legyen könnyen beszerezhető (ne kelljen a világ végére menni érte, vagy sokat várni rá, ha rendelem)
Azt hiszem ennyi, ami alapvetően szerintem alap lenne...

És akkor a bejegyzés apropója: MEGTALÁLTAM

A Rossmannba szaladtam be valamiért, mikor megláttam az akciót, és amúgy is elfogyott egy újabb flakon Babylove, gondoltam kipróbálom, olyan rossz nem lehet, hisz natúr.

Az Alterra citromfüves sárgabarackos testápolójáról van szó, amelyet első használat után a szívembe zártam:) Nagyon kevés kellett belőle, az illata isteni, és még másnap reggel is annyira puha és friss volt a bőröm, mintha csak akkor kentem volna be.
Első használat után rendbe tette a karomon lévő szárazságokat, amik már kirepedeztek és még a shea vaj se használt neki.
Az összes kritériumnak megfelelt, úgyhogy azt hiszem nem is kísérletezem tovább, nem keresgélek, ez annyira tuti volt. Érdemes beszerezni amikor akciós, a 250ml így 499 forint volt, egyébként meg 8-900 körül van. Próbáljátok ki, megéri:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése