2012. május 13.

És megint intimtölcsér

Egyszer már írtam erről egy posztot, de most muszáj kicsit update-elni. A héten elkezdtem keresni a tölcséremet, mert tudtam, hogy hamarosan szükség lesz rá. Aztán jött a felismerés: nem tudom kifőzni, mert nincs konyhám...
Sebaj, van még egy csomó maradék tamponom, legalább el tudom használni. Már az első napon teljesen ki voltam akadva, ma pedig már aranyba foglalnám annak a nevét, aki feltalálta a tölcsért.
Eddig is meg voltam vele elégedve, de most érzem csak igazán, mennyivel jobb, mint bármi más. Elmentem pár órára a városba, és ez pont elég volt ahhoz, hogy valahol cserélnem kelljen. A tölcsér kibírta volna... Éjjel megint fel kell kelnem, ez tölcsérrel szintén kimaradhatna. Előre kell gondolkodnom a következő napokra, hogy kb hány tampont vigyek magammal. Csomó wc papír fogy a kidobáshoz, ez tölcsérnél egy kis víz lenne...
Egy szó mint száz, a tölcséremet akaroooooom!!!
(Próbáljátok ki!)

1 megjegyzés:

  1. Egyre jobban érdekel ez a dolog...
    (Nekünk a tamponhoz mindig reklámújság van vágva, és a wc mellé készítve, abba csomagolom, és nem fogy a wc papír ;) )
    Ez a tölcsér tényleg tetszik, mire elfogy a "dugasz" készletem, megpróbálok beruházni egyre :)

    VálaszTörlés